NEW DEADLINE

L'Associazione "Scuola per giovani musicisti" (Trieste, Italia), in collaborazione con l'Università di Camerino, lancia l'appello per la selezione di 10 musicisti europei per la partecipazione al progetto "TEME - Imprenditore europeo della musica transnazionale ". Il progetto TEME è selezionato tra i 10 casi pilota europei di sperimentazione del nuovo programma "Music Moves Europe" recentemente proposto dalla direzione generale per l'istruzione, la gioventù, lo sport e la cultura della Commissione europea.

The Association "School for young Musicians" (“Scuola per Giovani Musicisti”), Trieste, Italy, in partnership with the University of Camerino, Italy, launch the call for the selection of 10 European musicians for participation in the project "TEME - Transnational European Music Entrepreneur ". The TEME project is selected among the 10 European pilot cases of experimentation of the new programme "Music Moves Europe" recently proposed by the Directorate-General for Education, Youth, Sport and Culture of the European Commission.

Download: